سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص راستگو با راستگویی خود، سه چیز را بهدست می آورد : اعتماد، دوستی و شکوه [در دل ها] . [امام علی علیه السلام]
maa hastiiim

دانلود RoboHelp 9 HTML Essential Training - آموزش ربو هلپ

ربو هلپ (Adobe Robohelp) نرم افزاری کارا و قدرتمند در زمینه تولید فایل های Help است. امروزه در هر نرم افزار، گزینه ای به نام Help قرار داده شده که کاربران با خواندن آن با کارایی نرم افزار آشنایی پیدا می کنند. به کمک Robohelp برنامه نویسان یا تولید کنندگان نرم افزار و یا حتی کاربران غیرحرفه ای می توانند یک فایل آموزشی برای برنامه خود بسازند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به تولید فایل های آموزشی HTML، فلش، XML ،Java و ... اشاره نمود. این نرم افزار کاربرد های فراوانی از جمله تولید فایل های Help برای برنامه های کاربردی و همچنین  presentation را دارا می باشد.
در دوره آموزشی RoboHelp 9 HTML Essential Training شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط hfff 92/7/28:: 11:28 صبح     |     () نظر

دانلود Fieldrunners 2 - بازی نبرد هوایی 2

Fieldrunners 2 نام عنوان بازی است که در سبک استراتژیک توسط کمپانی Subatomic Studios برای PC منتشر شد. شماره اول این بازی بهترین بازی موبایل در سال 2009 انتخاب شد و از زمان منتشر شدن تا به حال طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جلب کرده است و بعد از گذشت چند سال Subatomic Studios دوباره دست به کار شد و سری دوم این بازی فوق العاده را ساخت. خود را برای یک نبرد هوایی تمام عیار آماده کنید . دفاع از جهان خود با
استفاده از مسیرهای پیچ در پیچ و انواع سلاح های مختلف در مقابل حملات
دشمنان , استفاده از حملات هوایی و تله های انفجاری برای ضربه زدن به
نیروهای دشمن , بیش از 20 مرحله متفاوت با
تاصاویر گرافیکی خیره کننده و جذاب , مبارزه در خشک ترین بیابان ها و شهرها
همه و همه بخشی از ویژگی های این بازی زیبا و سرگرم کننده می باشد .
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط hfff 92/7/28:: 11:28 صبح     |     () نظر

دانلود Pool Nation - بازی بیلیارد

Pool Nation عنوان یک بازی جدید در سبک شبیه سازی بیلیارد میباشد که توسط Cherry Pop Games برای سیستم های PC منتشر شده است. تمامی بازی هایی که به نحوی مربوط به توپ میشوند در این بازی شبیه سازی شده اند. به گفته سازنده این بازی , Pool Nation میتواند آدرنالین خون شما را افزایش دهد. هفت بازی هیجان انگیز بصورت آنلاین در این بازی طراحی شده است که شما میتوانید از آن ها بهره ببرید همچنین ساخت و به اشتراک گذاری عجیب و غریب ترین Rickshots در سراسر جهان از قابلیت های این بازی است. گرافیک بازی در مقایسه با دیگر بازی های بیلیاردی که تا کنون منتشر شده است بسیار حرفه ای تر بوده و عوامل تا جای ممکن بصورت واقعی طراحی شده اند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط hfff 92/7/28:: 11:28 صبح     |     () نظر

دانلود Araxis Merge Professional v2013.4377 x86/x64 - نرم افزار مقایسه و ادغام فایل ها

Araxis Merge یک نرم افزار حرفه ای برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن می توانند کدها و فایل های خود را با یکدیگر مقایسه کرده و آن ها را با یکدیگر ادغام نمایند. کد نویسی با استفاده از این نرم افزار بسیار آسان خواهد بود و ابزار بسیار مناسبی برای مهندسین نرم افزار و توسعه دهنگان وب است. همچنین این نرم افزار ابزار بسیار مفیدی برای مدیران کنترل کیفیت، است. زیرا می توانند شاخه های کد منابع مختلف را مقایسه کرده و محصولات عرضه شده را بررسی نمایند تا تنها فایل های مورد انتظار آن ها اصلاح بشوند. همچنین در این نرم افزار امکان ایجاد گزارشی از تغییرات به صورت یک فایل با فرمت html یا xml نیز گنجانده شده است. این نرم افزار یک ابزار پیشرفته برای مقایسه فایل ها و ادغام و هماهنگ سازی پوشه ها می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط hfff 92/7/28:: 11:28 صبح     |     () نظر

دانلود WinPatrol PLUS v29.0.2013 - نرم افزار حفاظت از سیستم در برابر برنامه های مخرب

WinPatrol برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط hfff 92/7/28:: 11:28 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5      >