گاهی اوقات زندگی تکراری و کسل کننده می شود. همین روزهاست که به یک تلنگر و انگیزه نیاز پیدا میکنیم و خیلی سخت میتوان به تنهایی این انگیزه را پیدا کرد. در این لحظات است که تماشای یک فیلم خوب شما را از این وضعیت نجات می دهد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بدونیم، وقتی از یک زاویه دیگر به یک موقعیت نگاه می کنید متوجه چیزهایی می شوید که پیش از این نمیشدید و ذهن تان به امکان ها و احتمالات جدید باز می شود.

Labor Day

film 1223

زنی که مدت هاست از همسرش جدا شده و با پسر سیزده ساله اش زندگی می کند به مرد خلافکاری در خانه اش پناه می دهد که پلیس در حال تعقیب اوست. او به زودی حقیقت را کشف می کند و دیگر نمی داند چه باید بکند. یک داستان انگیزه بخش برای کسانی که می خواهند به هر قیمتی شاد زندگی کنند.

The Hunt

fil4m 1223

مرد معلمی که تنها زندگی می کند و برای محافظت از تنها پسرش می جنگد. زندگی او وقتی عاشق می شود و خبرهای خوبی از پسرش می شنود بهتر می شود اما طولی نمی کشد که بخاطر یکسری دروغ های ناچیز همه چیز به هم می ریزد. داستانی تاثیربرانگیز درباره دروغ هایی که زندگی یک شخص را ویران می کند و چگونگی کنار آمدن با این موقعیت.

Poetry

fil4m 12235

میجا در یک شهر کوچک همراه با پسر بزرگترش زندگی می کند. او از ظاهرش خیلی خوب مراقبت می کند. خیلی ناگهانی به کلاس شعر می رود و به دنبال زیبایی هایی در دنیای اطرافش است که قبلا متوجه آن ها نبود. یکسری اتفاقات غیرمنتظره باعث می شود میجا فکر کندزندگی به آن قشنگی که فکر می کرد نیست. این فیلم به ما یاد می دهد که دنیای اطرافمان پر از زیبایی است و برای دیدن آن ها فقط کافی است بایستیم و آن ها را تماشا کنیم.

Reign Over Me

fil4m 1223546

چارلی و آلن با هم به دانشگاه می روند و هم اتاقی هم می شوند. چند سال بعد از دانشگاه دوباره همدیگر را پیدا می کنند و دوستی خود را ادامه می دهند اما الان در وضعیت زیاد نرمالی نیستند. چارلی همسر و فرزندش را در یک حمله تروریستی گم کرده و دیگر امیدی به زندگی ندارد اما آلن یک دندانپزشک موفق است و تشکیل خانواده داده است. هر دو زمانی همدیگر را پیدا می کنند که نیاز شدیدی به یک دوست داشتند. این فیلم نشان می دهد که چگونه به همه مشکلات و رنج ها غلبه کرده و به زندگی ادامه دهیم.

Pure

Pure

کاتارینا در 20 سالگی بیکار است و با دوستش زندگی می کند. او از زندگی کاملا نا امید است و همه چیز زمانی تغییر می کند که به یک کنسرت موسیقی می رود و از آن زمان به بعد زیبایی های دنیا را می بیند. او به این نتیجه می رسد که باید زندگی اش را تغییر دهد و از واقعیت تلخ خودش دور شود.

In a Better World

In a Better World

آنتون پس از سال ها کار کردن در یک کمپ پناهندگان آفریقایی به دانمارک برمی گردد. او پس از سال ها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مردم یاد می گیرد که هیچوقت خشونت به کار نبرد.حتی وقتی یک مکانیک بدون هیچ دلیلی به او کتک می زند یاد می گیرد که آرامش خودش را در هر شرایطی حفظ کند. درست زمانی که هیچ بویی از جنگ و دعوا و خشونت به مشام نمی رسد پسر آنتون به همراه دوستانش به دنبال راهی برای انتقام هستند.

My One and Only

My One and Only

آنه به نقاط مختلف دنیا سفر می کند تا مرد ایده آلی که بتواند هم از او و هم از پسرانش محافظت کند را بیابد. با تماشای این فیلم با خود فکر می کنید که واقعا از دنیا چه می خواهید و خودتان را پیدا کنید.

Tangerines

Tangerines

داستان این فیلم در دوران جنگ آبخازیا (گرجستان) اتفاق افتاده است. ایوو در بحبوبه جنگ در آبخازیا می ماند تا نارنگی ها را برداشت کند. در این حین از یک سرباز زخمی تا زمان بهبودی کامل محافظت می کند. فیلمی بی نظیر درباره مردانی قوی،  انتخاب درست و انسان دوستی.

Head Full of Honey

Head Full of Honey

تیلدا عاشق پدربزرگش است. وقتی پدربزرگ آلزایمر می گیرد و پدر و مادرش تصمیم می گیرند او را به خانه سالمندان بفرستند تیلدا همراه با او به ونیز جایی که پدربزرگ 50 سال پیش با همسرش آشنا می شود می رود. تیلدا امیدوار است که با این کار حال پدربزرگ بهتر شود و دوباره حافظه اش را به دست بیاورد. داستان این فیلم به ما می آموزد که از دوست داشتن نترسیم و هر اتفاقی را می توان با ایمان، امید و عشق کنترل کرد.